czwartek, 31 grudnia 2020

WSPOMINKI 2020

 


Już za chwilę, już za moment zakończymy rok 2020 ! Dla wielu z nas był to rok bardzo trudny i nieprzyjemny, ale dziś postanowiłam podsumować najlepsze chwile minionych 365 dni. Zapraszam, więc na relacje najlepszych momentów w postaci zdjęć.

 

góry zimą nasz wyjazd na weekend po pracowitym 2019r.
 

kongres kobiet i spotkanie z dziewczynami loveandgreatshoes + pierwszy wspólny weekend z przyjaciółką
 
 
pierwsza połowa roku baaaardzo pracowita
 
 

nasze jednodniowe wycieczki
 

 remont mieszkania, krok po kroku
 

wiele aktywnych niedziel pełne nowych miejsc i wspomnień
 

 dłuuuugi urlop !
 

wielkie małe zmiany <3


Pomimo utrudnień wiele zwiedziliśmy w tym roku 2020 w większości były to szybkie wypady w miejsca pełne natury z dala od tłumów. W tym czasie również dużo więcej eksperymentowałam w kuchni, upiekłam swój pierwszy w życiu chleb, poznałam nowe smaki i zrobiłam mnóstwo przetworów. Oczywiście, nie brakowało smutnych i stresujących momentów, ale każda porażka uczy nas na przyszłość. Zdanie, które w tym roku zapadło mi najbardziej w pamięci to: Idź przez życie własną drogą z własnymi rozczarowaniami !

 Do napisania w 2021 roku :-)

-A.

8 komentarzy

  1. Widać, że mimo przeciwności miałaś piękny rok. Cudne zdjęcia!
    Powodzenia w Nowym Roku, na pewno będzie wyjątkowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to już widzę, że 2021 zapowiada się z przytupem. Piękne wspomnienia, życzę zdrowia i samych cudowności!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne wspomienia ;) oby rok 2021 był dla Was fantastyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wspomnienia. Cieszę się, że ten rok nie był dla Ciebie taki zły ;) dużo zdrówka w nowym roku i szczęśliwego rozwiązania

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja byłam w 2020 r. w Krynicy Zdrój, a ta wieża widokowa była świetna. Tylko nieźle wiało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Remonty to dużo pracy i czasem stresu, ale też jakże miło jest robić coś dla siebie i cieszyć się potem efektami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję ciąży oraz wszystkiego innego, co dzialo się u ciebie w ubiegłym roku :)

    OdpowiedzUsuń

TOP