wtorek, 22 grudnia 2020

INSIGHT ANTI FRIZZ NAWILŻAJĄCY SZAMPON I ODŻYWKA

 

Jesienią i zimą zawsze sięgam po produkty, które intensywniej nawilżą moje włosy. Po letnich przygodach z rozjaśnianiem, wakacjach nad morzem i lekką niedbałością o ich kondycję pora na regenerację. 

Marka INSIGHT nie była mi znana. Po raz pierwszy spotkałam się nią w jednym z salonów fryzjerskich, gdzie pracowano głównie na tych kosmetykach. Zagłębiając się w temat, sprawdziłam składy i poczytałam kilka opinii. Osobiście uważam, że dużo łatwiej jest znaleźć dobry produkt pielęgnacyjny do twarzy, niż włosów. Niestety, każda z nas szuka czegoś innego w kosmetyku, najczęściej po kilku użyciach możemy przekonać się czy dany szampon czy odżywka jest dla nas odpowiednia. Mnie najbardziej zależy na prawidłowym oczyszczeniu oraz nawilżeniu moich suchych, średnio-porowatych włosów. Co więcej, nie każdy naturalny kosmetyk jest dobry dla danego typu włosa. Często narzekamy na szorstkość, tępość czy trud z rozczesywaniem po zastosowaniu czysto roślinnych szamponów. Kluczem jest odpowiedni skład, który nasze włosy zaakceptują.



Szampon zawiera organiczny ekstrakt z siemienia lnianego, olej z bawełny, masło kakaowe oraz olej z konopi. Od pierwszego użycia zauważyłam różnicę w rozczesywaniu oraz nawilżeniu włosów. Dobry skład wpływa pozytywnie na skórę głowy co często jest pomijane w wyborze pielęgnacji. Nie zawiera SLS, SLES, silikonów, parabenów, alergenów zapachowych, sztucznych barwników (jest przeźroczysty) czy olejów mineralnych. Wygodne, pojemne i poręczne opakowanie ułatwia użytkowanie, jest bardzo wydajny. Za pojemność 500 ml płacimy ok. ~ 50 zł.

Odżywka z tej samej linii wygładza włosy bez ich obciążenia. Nadaje lekki połysk i poprawia ich elastyczność. W składzie zawiera głównie ekstrakt z siemienia lnianego, który moje włosy bardzo lubią. Cena oscyluje podobnie jak szampon w granicach 50 zł za pojemność 50 ml. Taki duet spokojnie wystarcza na kilka miesięcy. 

 

Skład szampon:  Aqua (Water), Sodium Coceth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Disodium Laureth Sulfosuccinate,Cannabis Sativa Seed Oil, Gossypium Herbaceum (Cotton) Seed Oil, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed
Butter, Linum Usitatissimum (Linseed) Seed Extract, Parfum (Fragrance), Polyquaternium-10, Citric
Acid, Sodium Chloride, Glycerin, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate.
>97% NATURAL DERIVED – WITH OZONATED WATER – WITH ORGANIC EXTRACTS – NICKEL TESTED
<0,5 PPM – 100%

Skład odżywka:  Aqua (Water), Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Myristyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Stearyl
Alcohol, Dipalmitoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Behenamidopropyl Dimethylamine,
Cannabis Sativa Seed Oil, Gossypium Herbaceum (Cotton) Seed Oil, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed
Butter, Linum Usitatissimum (Linseed) Seed Extract, Parfum (Fragrance), Glycerin, Benzyl Alcohol,
Glyceryl Laurate, Lactic Acid, Citric Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate.
>98% NATURAL DERIVED – WITH OZONATED WATER – WITH ORGANIC EXTRACTS – NICKEL TESTED
<0,5 PPM – 100%

źródło: triny.pl


Ciekawa jestem czy znałyście już te produkty ? Jak oceniacie ?

Obecnie staram się przykładać większą uwagę do pielęgnacji włosów, poza szamponem i ich każdorazowym odżywieniem nie pomijam maski lub oleju raz w tygodniu, zawsze zabezpieczam po umyciu końcówki (wspaniałym produktem o którym niedługo tutaj napisze) oraz ochroną przed wysoką temperatura tj. prostownica. Lekkie zaniedbania szybko odbijają się na ich wyglądzie, a czynniki zewnętrzne takie jak ogrzewanie, wiatr, mróz wcale nie wspomagają regeneracji. Napisz jakie jest Twoje podejście do pielęgnacji włosów ? A może jesteś tą szczęściarą, której wiele nie trzeba by uzyskać efekt wow. 

Do napisania - A.





5 komentarzy

  1. Miałam te dwa produkty i sprawdziły się u mnie świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak najbardziej muszę dbać o moje włosy, niestety z tendencja do nadmiernego wypadania. Ale teraz ich ogólny stan jest dobry. Stawiam na te przyjemniejsze składy w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam ich :) szampon mam już idealny, ulubiony, więc nie testuję innych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o nich, ale z chęcią bym wyprobowała

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam tę markę i bardzo lubię ich produkty. Swego czasu moja pielęgnacja włosów opierała się głównie o Insight i uświadomiłaś mi, że trochę za tym zatęskniłam. Bardzo lubiłam ich serum na końcówki (jakby co, pisałam o tej marce na blogu).
    Jestem ciekawa co ciekawego Ty znalazłaś na końcówki! Taki kosmetyk to u mnie podstawa pielęgnacji włosów 💪

    OdpowiedzUsuń

TOP