czwartek, 7 stycznia 2021

e-book NIEMODNA - moje wrażenia

 

Witajcie moi drodzy ! W ostatnim czasie miałam przyjemność przeczytać pierwszy e-book Karoliny Baszak NIEMODNA. (blog - klik) Karolinę śledzę w mediach społecznościowych jak i na youtube od kilku lat. Z biegiem czasu zaobserwowałam dość intensywną zmianę wizerunku jak i treści jakimi się dzieli. Gdy tylko dotarła do mnie informacja o całej historii przemiany dostępnej w formie e-booka, wiedziałam, że muszę ją poznać. 

 źródło: e-book NIEMODNA

Od lat jestem fanką sukienek, uwielbiam kobiece kroje w stylu vintage. Każda nowa kolekcja aeterie, bardzo mnie zachwyca. Na polskim rynku możemy znaleźć coraz więcej ubrań tworzonych z pasji do klasycznych krojów, stylu retro, podkreślających kobiecość np. Richter Patrycja, Marie Zelie, MarttiDitte, Talja i wiele innych. Każda z marek stawia na jakość wykonywanych ubrań i ponadczasowość. 

Nie ukrywam, że do momentu w którym nie sięgnęłam po e-booka sceptycznie podchodziłam do zakupu owych kreacji ze względu na ceny. Nie każda z nas może sobie pozwolić na sukienkę za 300 lub 500 zł. Przyglądając się swojej szafie zauważyłam ze wystarczyłoby mi kilka porządnych zestawów, odpowiednich na wiele okazji. Tymczasem moja szafa pęka w szwach, a ja nigdy nie mam się w co ubrać. Pytanie dlaczego ? Zazwyczaj kupuję ubrania wzorzyste, prawie nigdy nie sprawdzam składu materiału, ulegam pokusom wyprzedaży i tym oto sposobem bez przemyślenia mam mnóstwo rzeczy, które zalegają i do siebie nie pasują. Karolina idealnie tłumaczy jak odpowiednio wyposażyć swoją garderobę oraz dopasować ubrania do naszej sylwetki.

źródło: e-book NIEMODNA



Poruszone są też tematy dodatków np. torebki czy buty. Wszystko zostało szczegółowo opisane i przeanalizowane, tak byśmy mogły zrozumieć na czym polega klasyka w modzie. Dla mnie to świetny poradnik do którego z chęcią będę wracać. Po przeczytaniu e -booka i przeanalizowaniu swoich zasobów ubraniowych doszłam do wielu wniosków z których planuję wynieść lekcje na przyszłość. Zdaję sobie sprawę, że wdrożenie zmian wymaga czasu i silnej woli, ale jeśli tego chcemy i mamy świadomość korzyści jakie z tego płyną to będzie łatwiej.

Każda z nas jest inna i inny styl preferuje. Oczywiście nie namawiam nikogo do zakupu tej pracy jednak po przeczytaniu mogę śmiało powiedzieć, że nie żałuję. Jeśli planowałaś sięgnąć po e-booka polecam i wiem, że będziesz zadowolona. Uważam, też że każdy wiek rządzi się swoimi prawami. Gdy patrzę na swoje zdjęcia z przed kilku lat również dostrzegam znaczną różnicę i myślę, że takie same odczucia ma 90% kobiet. Często szukamy swojego stylu idealnego, zmieniamy siebie, swoje poglądy i przekonania, ale to dobrze. To znak, że nie stoimy w miejscu !

moje przykładowe stylizacje z ubiegłych lat - wiele wzorów, nieokreślony styl


Mam nadzieję, że moja krótka recenzja okaże się dla kogoś przydatna. Ciekawa jestem jakie jest Wasze podejście do mody? Jeśli tylko macie chwilkę chętnie poczytam w komentarzach, piszcie śmiało.

Do napisania - A.

3 komentarze

  1. E-book wydaje sie ciekawy. Lubię dowiadywać się nowych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Baardzo ciekawy ebook dla osób które interesują się modą! Ja raczej bym go nie kupiła, aczkolwiek grafiki wygladają przepięknie :)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś też oglądałam Karolinę, ale z czasem jakoś przestałam... po prostu ogólnie oglądam mnie YT niż kiedyś, ale chyba sobie z ciekawości sprawdzę co tam u niej, bo nawet nie miałam pojęcia że wydała e-book. Wydaje się on z resztą być ciekawy. W sumie to może powinnam przeczytać tego typu poradnik, bo niby trochę wiem na ten temat i np. na składy patrzę już od kilku lat, ale moja garderoba ciągle jeszcze nie jest taka jak bym chciała. Minimalizm wprowadziłam już dość dawno i nie mam zbyt wielu rzeczy, ale chyba nie umiem odpowiednio dobierać poszczególnych ubrań i jakoś tak dalej nie zawsze mam się w co ubrać. Akurat w sumie jestem też na etapie wymieniania ubrań, bo niestety kolejne kwarantanny dodawały tylko kilogramy... i chciałabym to zrobić w końcu jak należy. Chyba musiałabym się doedukować i zrobić listę wszystkiego co niezbędne i powoli sobie ją realizować. Tak, to chyba będzie dobry plan :D

    OdpowiedzUsuń

TOP